środa, 16 października 2013

Sylwia

Witajcie, dzisiaj przedstawiam Wam Sylwię, modelkę, z którą szczerze powiedziawszy pracuje mi się najlepiej. Sylwia jest osobą która moim zdaniem ma naprawdę ogromny potencjał na fotomodelkę w przyszłości mam nadzieję, że zobaczymy ją na castingu do programu Top Model (bez beki).
Strasznie ją uwielbiam! Jest po prostu .... najlepsza :)
A także jest jedną z modelek do których pisałam pierwsza (a jest ich coraz mniej)
Nasze sesje z Sylwią rozpoczęły się o ile dobrze pamiętam w maju ubiegłego roku, od tego czasu mogę stwierdzić, że poczyniła ogromne postępy!
Notkę tą miałam dodać w poniedziałek i miała być w formie życzeń urodzinowych dla Sylwii z okazji 15 urodzin, lecz niestety szkoła + inne obowiązki nie pozwoliły mi na to,
jednak pomimo spóźnienia, z całego serca, życzę Ci
mnóstwo radości, uśmiechu jaki masz zawsze na twarzy, aby nigdy z niej nie znikał, szczęścia, zdrowia przede wszystkim, wspaniałych przyjaciół, kariery fotomodelki, i wszystkiego czego zapragniesz !
KC :*



a oto fotki  niedzieli







sesja w troszkę innym stylu, z poniedziałku, "na swagu" haha, pierwsza sesja Sylwii w takim stylu







modelka : wspaniała Sylwia Zembrzuska <3

4 komentarze: