czwartek, 2 stycznia 2014

Rok "Justyna Łuc Photography" na facebooku

Właśnie dzisiaj minął rok od założenia strony na facebooku "Justyna Łuc Photography"
takie malutkie roczne urodzinki hihi,
BARDZO DZIĘKUJĘ ZA TEN ROK
za te wszystkie wiadomości, komentarze, opinie, lajki 
(wiem wiem to nie jest najważniejsze, aczkolwiek dziękuję!)
dziękuję WSZYSTKIM modelkom, modelom za współpracę, 
wszystkim których poznałam przez ten rok na zdjęciach,
naprawdę w większości jesteście wspaniali <3
szczególne podziękowania oczywiście dla Poli (wiadomo, wiadomo), Pati Patki, Karolinki i Martyny
<3
dziękuję każdemu za lajk, i wszystkim za te ponad 1200 lajków  (dla mnie to naprawdę dużo)!
Mam nadzieję , że ten rok również będzie tak obfity jak i ten miniony.
Szczęśliwego Nowego Roku!!!


8 komentarzy:

  1. Justa mistrz ,kochamy Cie!:*/ wierna fanka Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jesteś najlepsza <3 / Agata S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynka jestes coraz lepsza, naprawdę podziwiam Cię ! :* Mam nadzieje, ze wezmiesz mnie jeszcze na foteczki, caluje :* / Martyna Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynka kocham cie bardzo haha <3 , dzieki za tak mile slowa, EJ ZIOMECZKI MOJE MODELKI SA NAJLEPSZE

      Usuń