czwartek, 3 października 2013

Pola & Roksana

Dzisiaj obszerna notka z dużą ilością fotek z sesji Poli i Roksany.
Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się dodać jeszcze jakąś notkę, 
w końcu zbliża się weekend... ten tydzień był bardzo ciężki, dużo zadań, różne kartkówki,
pytania i takie bzdury, dobrze, że chociaż pogoda była ładna, bo nie przytłaczało mnie to wszystko "aż tak"

jednakże wychodząc na dwór na zimno od razu robiło mi się gorzej, 
chciałabym żeby wróciło do nas lato chociaż 20 stopni na tydzień :)










m. Pola Morawetz


a teraz Roka :












a tutaj taka tam Roka w reklamie pasty do zębów haha

m. Roksana Członka

3 komentarze:

  1. jeeej, wszyscy są fotografami, wszystkie są modelkami, co za dziwna dysproporcja sie porobiła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeej, wszyscy są hejterami, a nie patrzą na siebie...

      Usuń
    2. Witaj Anonimowy znawco, jeżeli nie masz ogólnego pojęcia to proszę nie wypowiadaj się, spadaj stąd i więcej nie wchodź na tego bloga. Średnio interesują mnie takie bardzo uzasadnione wypowiedzi jak twoja. Zapraszam na priv to porozmawiamy i ci wytłumaczę coś czego chyba nie rozumiesz, albo najlepiej rl. www.facebook.com/justynaluc.photography

      Usuń