środa, 14 sierpnia 2013

black swan - ballerina

W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić Marcelinkę, jedną z moich modelek. Marcelka jest jedną z moich ulubionych i najmilszych modelek, poznałam ją właśnie przez sesję gdy napisałam do niej na maxmodels (bardzo, bardzo dawno temu), wcześniej tylko chodziłyśmy do jednej szkoły ale nie miałyśmy ze sobą kontaktu. Nie żałuję ani jednej minuty na planowaniu, przerabianiu, czy na robieniu zdjęć z nią dlatego, że świetnie zachowuje się przed obiektywem. Według mnie zrobiła bardzo duże postępy od naszej pierwszej sesji, stała się pewniejsza siebie i nic a nic się nie krępuje przed obiektywem. Sesję Marceliny w roli baletnicy planowałyśmy od około stycznia, a zrealizowałyśmy około 1,5 miesiąca temu, uważam, że to nasza najlepsza dotychczas sesja! Włożyłyśmy w nią masę przygotowań, szczególnie Marcelka, gdy przygotowywała się do tych wszystkich trudnych poz i gdy ćwiczyła szpagaty z myślą o sesji. Oczywiście sesja nie obeszła by się bez osób które po części przyczyniły się do zrealizowania jej Klaudia Faltyn i Natalia Serkies, dziękujemy :)! .
Już nie długo kolejna sesja z piękną i kochaną Marcelką oraz modelką, której jeszcze nie było  mnie w galerii ale to już niespodzianka :)
A teraz zostawiam z fotkami i opisanej powyżej sesji, buziaki!
Cela jesteś najlepsza!









 
 
fot. Justyna Łuc (ja)
mod. Marcelina Sawicka

4 komentarze:

  1. przedostatnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są cudowne! Po prostu idealne. Marcela jest śliczna i fajnie pozuje. A Ty robisz niesamowite zdjęcia :) 3 i 6 i ostatnie zdjęcie od dołu najbardziej mi się podoba. our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń