czwartek, 29 sierpnia 2013

Sesje

Witajcie, już długi czas nie dodawałam notek, za co bardzo was przepraszam, bo wiem, że są takie osoby chociażby Pola która codziennie przypomina mi, żebym zrobiła notkę, bo chce ją przeczytać. Teraz mam bardzo duży "nawał" sesji, bo zrobiłam już 6 sesji w tym tygodniu, o ile dobrze liczę i większość z nich są sesjami 2 osobowymi, dzisiaj już byłam na dwóch sesjach, popołudniu idę na jeszcze jedną i jutro z Agatką postaramy zrobić się ciekawe fotki. Dzisiaj zostawię was ze zdjęciami Pauliny z czwartku zeszłego tygodnia. Mam też malutką prośbę do was, jeżeli wchodzicie tutaj to zostawcie po sobie jakiś komentarz, chce wiedzieć czy ktoś jest zainteresowany czytaniem mojego bloga lub oglądaniem fotek.













m. Paulina Muszkiewicz
fot. Justyna Łuc (ja)


5 komentarzy:

  1. Niesamowite zdjęcia! Robisz świetne zdjęcia, a Paulina pięknie tutaj pozuje i pasuje :)
    Najlepsze jest to pierwsze z początku i drugie od końca. Rewelacja!

    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudowne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń