czwartek, 8 sierpnia 2013

Pola

W tym poście chciałam Wam przedstawić Polę. Pola jest bardzo miła, śliczna i jest jedną z moich modelek. Jednakże wyróżnia ją jeszcze jedna cecha, otóż Pola wspiera mnie i dopinguje bo jak sama twierdzi, jest moim fanem number one. Postanowiłam, że napisze o niej posta. Przeprowadziłyśmy mały wywiad, było przy nim dużo śmiechu, no i wyszedł wydaje mi się, że dobrze, ale to wy oceniacie.

J: Dlaczego chciałaś iść na zdjęcia z użytkownikiem Justyna Łuc Photography ? :D
P: Hm, jeju to stresujące, żeby nie narobić siary więc: Właściwie to na początku chodziło mi tylko o zdjęcia. Chciałam sprawdzić jak to jest, a już wcześniej widziałam twoją działalność i słyszałam od dziewczyn, że robisz dobre zdjęcia i zawsze mi się one podobały, a jak się poznałyśmy to już wg cię polubiłam i stwierdziłam, że zdjęcia będą fajną sprawą z kimś kto lubi to robić i robi to świetnie.
J: (Śmiech) To teraz wyjaśnij wszystkim dlaczego lajkujesz każdą moją fote.
P: Hm. tak ogólnie to dlatego, że wszystkie mi się podobają a poza tym podobają mi się modelki, pomysł na zdjęcia, no i ogólnie te zdjęcia bo każde jest inne.

J: Czy wybierzesz się jeszcze ze mną na foty? Uzasadnij.
P: Jeśli jeszcze zechcesz mnie zabrać to z przyjemnością. Zapewne dlatego, że mi się podobało, jak byłam pierwszy raz to się stresowałam, a w końcu tak się zgadałyśmu że nawet nie wiem kiedy zrobiłyśmy zdjęcia. Jesteś profesjonalna, zdjęcia mi się podobają i do tego można z tb pogadać więc pewnie dlatego :* 

A teraz kilka fotek z piękną Polą z naszej sesji :)









fot. Justyna Łuc (ja)
mod. Pola Morawetz


2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! 1, 4 i 7 są moim zdaniem najlepsze z całej sesji. :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;d
    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń